До головної Написати листа Контактні адреси та телефони
Телком. Телекомунікаційна компанія

Підписуйтесь на наші сторінки у Facebook та додавайтесь у спільноту Viber дізнавайтесь про новини компанії та надсилайте свої побажання та пропозиції

Спільнота Телком в Facebook Спільнота Телком в Viber

Контактна інформація

Понад 25 000 абонентів обрали нас

Чому не працює інтернет? (Аварійні роботи)

Новини

Інтернет

Телебачення

Телефонія

Існуючим абонентам

Особистий кабінет

Налаштування з'єднання на ПК, Windows 8/8.1

1. Заходимо в "Пуск"



2. Переходимо на "Робочий стіл"(Рабочиц стол)



3. В панелі задач оберіть "Центр мережквих підключень"(Центр управления сетями и общим доступом)



4. Оберіть "Створити нове підключення"(Создание нового подключения), натисніть "Далі"(Далее)



5. Оберіть "Підключення до інтернет"(подключение к Интернету), натисніть "Далі"(Далее)



6. Виберіть тип підключення "Високошвидкісне (PPPoE)"(Высокоскоростное (с PPPoE)



7. Введіть логін та пароль, вказані в угоді підключення інтернет, або на картці абонента, поставте маркери "Запам'ятати цей пароль"(Запомнить этот пароль)та "Дозволити іншим користувачам використовувати дане підключення"(Разрешить другим пользователям использовать даное подключение). Натисніть "Підключити"(Подключить)





8. Натисніть "Приступити до перегляду"(Приступить к обзору интернета)



9. Підключити, відключити, подивитись стан PPPoE-з'єднання можна через відповідний значок на Панелі задач:



Якщо після налаштування з'єднання не відбулось, а комп'ютер видав помилку - ознайомтесь з описом помилок за посиланням та спробуйте вирішити проблему. В іншому випадку зверніться в службу технічної підтримки інтернет.


Повернутися в розділ "Технічна допомога"

Технічні запитання

    - Як підключити обладнання;
    - Як налаштувати роутер;
    - Як налаштувати модем;
    - Як налаштувати підключення на комп'ютері;
    - Перевірка швидкості;
    - Чому не працює інтернет;

Оплата послуг

    - Як оплатити послуги інтернет;
    - Як оплатити послуги зв'язку;
    - Як оплатити послуги телебачення;

Документація

    - Статична ІР адреса;
    - Пароль доступу до мережі;
    - Змінити тарифний план;
    - Договір телефонія;
    - Договір інтернет;
    - Показники якості ТК послуг;
    - Показники якості інтернет;

Партнери

    - ФОП Козак В.П.
    - ФОП Смольницький О.Є.
    - ФОП Пентак Л.В.
    - ТзОВ "Контех"
    - ФОП Скиба Р.І. (припинено діяльність)
Розташування офісів
м.Львів, вул.Словацького, 1/115
с.Сокільники, вул.Січових Стрільців 1
м.Дрогобич, вул.Юрія Дрогобича 2
Центр обслуговування абонентів
Телефон: (032) 224-61-11
(067) 224-61-11
Viber: (067) 225-63-33
(абонентський відділ)
(067) 224-61-11
(тех.підтримка інтернет)
Ремонт телефонних ліній
Телефон: (032) 227-05-00
Дрогобич: (0324) 45-00-00
© Телком. Телекомунікаційна компанія
© Вікторія