До головної Написати листа Контактні адреси та телефони
Телком. Телекомунікаційна компанія

Підписуйтесь на наші сторінки у Facebook, Twitter, Instagram, дізнавайтесь про новини компанії та надсилайте свої побажання та пропозиції

Розташування офісів

Контактна інформація

Понад 25 000 абонентів обрали нас

Новини

Телефонія

Інтернет

Телебачення

Запитання

Особистий кабінет

Часті запитання

Налаштування модемів TP-link
Шановні абоненти. З кінця липня спостерігається проблема з нестабільною роботою ADSL модемів деяких моделей виробника TP-Link, на мережах операторів України. У зв‘язку з даною проблемою, компанія «Телком» іде на зустріч своїм абонентам та безкоштовно оновлює програмне забезпечення («перепрошиває») та налаштовує модеми даного виробника, хоча оновлення програмного забезпечення є функцією сервісних центрів. На жаль, ми не можемо Вам гарантувати, що проблема не повториться, оскільки повну діагностику обладнання та виправлення пошкоджень може гарантувати тільки авторизований сервісний центр. У разі скидання налаштувань модему ви також можете налаштувати модем самостійно. Інструкція з налаштування за посиланням

***

Яке необхідно обладнання для підключення послуги?
Для підключення послуги ADSL необхідно - ADSL-router зі сплітером та комплектом кабелів для з’єднання з телефонною мережею та комп’ютером;
Для підключення за технологією Ethernet FTTB та FTTH необхідно - Router з комплектом кабелів для з’єднання з мережею та комп’ютером;

***

Що треба знати для налаштування роутера (щоб він автоматично підключався до інтернету і не треба було створювати додаткове підключення до інтернету на комп'ютері (комп'ютерах)) ?
Для налаштування роутера необхідно підключити його до комп'ютера та вхідної лінії (див. інтсрукцію до роутера)
Після цього необхідно виконати вхід в меню роутера. Для входу в настройки Веб-інтерфейса роутера в адресній строці браузера необхідно ввести 192.168.1.1 або 192.168.0.1 і натиснути клавішу Enter. (див. інтсрукцію до роутера)
Для першого налаштування в меню найкраще обрати розділ "Швидке налаштування" або "Майстер налаштування"
В іншому випадку необхідно зайти в розділ "Налаштування мережі", "Налаштування WAN"
Тип з'єднання - PPPoE
Ім’я(login) та пароль(password) для доступу в мережу Інтернет вказане в додатку до угоди та на картці абонента (усі літери малі, латинські)
Для налаштування WiFi перейдіть в розділ меню "Бездротова мережа" або "Налаштування WiFi"
Тип захисту: WPA/WPA2-PSK. Ключ для WiFi оберіть самі, або залиште існуючий. Ви будете використовувати його для під'єднання пристроїв до мережі WiFi

***

Що треба знати для налаштування модему в якості роутера (щоб він автоматично підключався до інтернету і не треба було створювати додаткове підключення до інтернету на комп'ютері (комп'ютерах)) ?
Для налаштування модему необхідно підключити його до комп'ютера та вхідної лінії (див. інтсрукцію до модему або схему підключення нижче)
Після цього необхідно виконати вхід в меню роутера. Відкрийте браузер інтернет, в адресній строці введіть ІР адресу входу в меню роутера, зазвичай це 192.168.1.1 або 192.168.0.1 (див. інтсрукцію до роутера)
VPI (Virtual Path Identifier) — ідентифікатор віртуального шляху в технології ADSL
VCI (англ. Virtual Circuit Identifier) — унікальний ідентифікатор, який вказує на конкретну virtual circuit в мережі.
Для мережі ТЕЛКОМ (ЛЬВІВ) VPI=0 VCI=35
Для мережі ТЕЛКОМ (ДРОГОБИЧ) VPI=0 VCI=33
Encapsulation - PPPoE
Ім’я та пароль для доступу в мережу Інтернет. (вказується при підписанні угоди)
Необхідні параметри протоколу TCP/IP конфігуруються автоматично при встановленні сеансу зв'язку за протоколом PPPoE. Для налаштування WiFi перейдіть в розділ меню "Бездротова мережа" або "Налаштування WiFi"
Тип захисту: WPA/WPA2-PSK. Ключ для WiFi оберіть самі, або залиште існуючий. Ви будете використовувати його для під'єднання пристроїв до мережі WiFi
Що таке сплітер і як його правильно підключити?
Сплітер (spliter) - це частотний розділювач, який необхідний для поділу голосового трафіку і потоку ADSL.

схема підключення ADSL модему та телефону за допомогою сплітера:



У випадку наявності декількох паралельно підключенниіх телефонних апаратів сплітера необхідно підключати до кожного апарату

***

Від чого залежить швидкість з’єднання по технології ADSL?
Швидкість з'єднання залежить від якості телефонної лінії та від її параметрів. Наприклад, довжина лінії від приміщення до АТС і діаметр жили проводу в кабелі визначають значення електричного опору, який впливає на максимально можливу швидкість.

На швидкість з'єднання впливають особливості конструкції модему. Не всі модеми однаково придатні для використання в Україні. Телком рекомендує перелік типів та моделей ADSL-модемів схвалених для експлуатації на абонентських лініях товариства.

Для ADSL линії рекомендовано до використання вита пара, в інакшому випадку можливо падіння швидкості.

Увага! Телком не несе відповідальності за якість надання послуги доступу до мережі Інтернет при використанні обладнання, яке не зазначене у рекомендованому переліку типів ADSL-модемів та схвалених для експлуатації на абонентських лініях Телкому.

***

Що означають параметри з’єднання на сторінці статистики модему ?
Це параметри які відображають фізичний стан абонентської лінії, най важливіші з них :
Data Rate – Швидкість фізичного з`єднання, Downstream до абонента, Upstream від абонента.
SN Margin (AKA Signal або Noise Margin або Signal-to-Noise Ratio(SNR)) - це Signal Noise Rate - Параметр який відображає відношення корисного сигналу відносно до шумів лінії. Чим він вищій тим краще, піднята на модемі швидкість і SNR Margin обернено пропорційні, тобто чим вище буде піднята швидкість тим нище буде цей показник і відповідно тим менший запас до розриву з’єднання.
до 5 dB — обладнання працювати не буде погана лінія
від 6 dB до 7 dB — працездатна лінія, можливі обриви при 100% навантаженні
від 8 dB до 20 dB — добра лінія
від 20 dB до 30 dB — дуже добра лінія

Line Attenuation – Затухання корисного сигналу, чим більше тим гірше
до 20 dB — дуже добра лінія
від 20 dB до 40 dB — робоча лінія
від 40 dB до 60 dB — можливі обриви
від 60 dB та вище — обладнання працювати не буде

***

Швидкість не відповідає тарифному плану.
Швидкість мого тарифного плану складає до 20 Мбіт/с а програма закачки показує 2000-2350 кБ/сек - чому?
Швидкість пакетів у нас вказана в мега бітах за секунду, для спрощення написано
„до споживача до 20 Мбіт/с”. Це означає що ваш роутер/модем з Інтернету може отримати не більше ніж 20*1024*1000=20480*1000 біт за секунду. Подальші розрахунки показують що така швидкість відповідає 20480*1000/8=2560*1000 байт за секунду. Переведемо байти в кілобайти: 2560*1000/1024=2,5*1000 кБ/сек, або 2,5 Мб/сек. Власне ця величина – це теоретично можлива максимальна швидкість отримання інформації із зовнішньої мережі. Правда, існує одне «але». Мережі TCP/IP, підвидом яких є Інтернет, влаштовані таким чином, що крім корисної інформації в них ходить ще й службова (невидима) інформація: наприклад підтвердження про правильно прийнятий пакет інформації, дані про співставлення буквеної адреси сторінки «правильній, цифровій» адресі розміщення тої сторінки і т.д. Загалом прийнято вважати що службова інформація складає 10-15% від загального потоку інформації. Тобто маючи теоретичних 2,5 МБ/сек – 10% = дуже грубо 2,25 МБ/сек. Просимо не забувати, що якщо ви одночасно віддаєте двом користувачам інформацію – цю швидкість треба ділити на 2, якщо трьом – ділити на 3, і т.д.

Швидкість завантаження залежить не тільки від швидкості Вашого з'єднання з точкою входу в мережі Інтернет, але і від параметрів сайту, на який Ви бажаєте увійти. Доступ до сайтів може бути обмеженим як з боку швидкості скачування, так і з боку кількості одночасно підключених відвідувачів. Спробуйте завантажити інформацію в декілька потоків з різних ресурсів, які можуть надати швидкість, симетричну Вашому тарифному плану.

Проводиться приховане одержання/передача інформаці на комп'ютері (автоматичне оновлення, шкідливе програмне забезпечення).
Перевірте Ваш комп’ютер на наявність шкідливого програмного забезпечення за допомогою ОНОВЛЕНОЇ антивірусної системи.

Відключіть все програмне забезпечення, яке могло б використовувати Інтернет, зокрема менеджери завантажень, торент-клієнти, програми оновлення операційної системи та антивірусного программного забезпечення, браузери.

При використанні модемів з Wi-Fi а також точок доступу Wi-Fi необхідно від час перевірки вимикати Wi-Fi та перевіряти швидкість лише через дротове підключення. Для уникнення стороннього підіключення зі сторони бездротової мережі використовуйте парольний захист Wi-Fi мережі.

УВАГА! Найрізноманітніші on-line перевірки швидкості доступу до мережі, які зустрічаються в Інтернеті, не можуть гарантувати реальних показників. Таке явище пов’язане з особливостями кожного користувача та іншими технологічними обставинами, які діють в той чи інший момент, а саме: робота веб-переглядача; flash-програвача; апаратне навантаження; завантаження каналу іншим, в тому числі прихованим і/або шкідливим, програмним забезпеченням; завантаження сервера, на якому проводиться перевірка і т.д.. On-line перевірки швидкості можуть розглядатися лише, як другорядні, побічні показники якості наданих послуг.

***

Як я можу змінити пароль доступу або тарифний план ?
Змінити або отримати втрачений пароль а також змінити тариф можна надіславши заяву на e-mail: support@telcom.net.ua або в абонентських відділах ТзОВ «Телком». Бланки заяв знаходяться в правій частині цієї сторінки.

***

Як я можу сплачувати послуги ТЕЛКОМ ?
Ви маєте можливість просто і зручно оплачувати за телекомунікаційні послуги через
- Інтернет-Банк www.privat24.ua а також у всіх відділеннях «Приватбанку».
- Інтернет-Банк online.oschadbank.ua а також у всіх відділеннях «Ощадбанку».
- Інтернет-Сервіс easypay.ua (для абонентів підключенних на спільних засадах з ФОП Скиба Р.І. та ФОП Козак В.П.)

***

Не вдається встановити з’єднання: код помилки 651, 678, 815
"Немає відповіді" ("The remote computer failed to respond")
Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.
Відкрити "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" ("Start" -> "Control panel" -> "Network Connections") для Windows XP, "Пуск" -> "Панель керування" ("Start" -> "Control panel") в розділі "Мережа й Інтернет" ("Network and Internet") оберіть пункт "Перегляд стану мережі та завдань" ("View network status and tasks"), в лівій колонці вікна оберіть пункт “Керування мережевими підключенями” (“Управление сетевыми подключениями”, “Change adapter settings”) для Windows Vista/7, натиснути, правою кнопкою миші, на іконку "Підключення по локальній мережі" ("Local Area Connection") та вибрати пункт "Увімкнути" ("Enable"). Підключень може бути декілька, їх всіх потрібно увімкнути, щоб не упустити те, через яке запускається з’єднання.

Мережевий кабель не під'єднано/під'єднано не надійно.
Перепід'єднати мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).

Підключення заблоковано системою захисту.
Перевірити налаштування систем безпеки (антивірус, фаєрвол), тимчасово їх відключити.

УВАГА! Потрібно тимчасово відключити системи безпеки незважаючи на те, що Ви не вносили змін у їх конфігурації, а до того зв’язок був. Після завантаження оновлень систем безпеки, встановлень нових програм або їх некоректної роботи конфігурації можуть змінитись АВТОМАТИЧНО.

***

Не вдається встановити з’єднання: код помилки 691
"Немає доступу, оскільки ім'я користувача та/або пароль недійсні в домені." ("Access was denied because the user name and/or password was invalid on the domain.")
Не вірно введено логін і/або пароль.
Спробувати повторно авторизуватись, перенабравши логін та пароль відповідно до договору, враховуючи реєстр символів та розкладку клавіатури.

З'єднання з використанням даного логіну, вже встановлено.
Імовірно, логін та пароль потрапив до сторонньої особи. Необхідно змінити пароль та звернутися за допомогою у технічну підтримку.

***

Не вдається встановити з’єднання: код помилки 718
"Таймаут PPP" ("PPP Timeout")
Використано заборонені символи під час автентифікації (введено кирилицею, використано пробіл).
Спробувати повторно авторизуватись, перенабравши логін та пароль відповідно до договору, попередньо очистивши відповідні поля, використавши такий метод: встановіть курсор в поле логіну, натисніть комбінацію клавіш Ctrl+A та Delete для очищення поля, теж саме необхідно зробити з полем паролю.

***

Не вдається встановити з’єднання: код помилки 769
"Вказане місце призначення недосяжне." ("The specified destination is not reachable.")
Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.
Відкрити "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" ("Start" -> "Control panel" -> "Network Connections") для Windows XP, "Пуск" -> "Панель керування" ("Start" -> "Control panel") в розділі "Мережа й Інтернет" ("Network and Internet") оберіть пункт "Перегляд стану мережі та завдань" ("View network status and tasks"), в лівій колонці вікна оберіть пункт “Керування мережевими підключенями” (“Управление сетевыми подключениями”, “Change adapter settings”) для Windows Vista/7, натиснути, правою кнопкою миші, на іконку "Підключення по локальній мережі" ("Local Area Connection") та вибрати пункт "Увімкнути" ("Enable"). Підключень може бути декілька, їх всіх потрібно увімкнути, щоб не упустити те, через яке запускається з’єднання.

УВАГА! Якщо іконка "Підключення по локальній мережі" ("Подключение по локальной сети", "Local Area Connection") відсутня, необхідно встановити драйвер до мережевого адаптера, який можна знайти на компакт-дисках, що постачались комплекті з комп'ютером.

***

Не відкриваються інтернет-сторінки
З'єднання блокується системами безпеки.
Перевірити налаштування програмного забезпечення, тимчасово відключити антивірусну систему, фаєрвол та різного роду системи безпеки.

Несправний веб-браузер.
Встановити інший веб-браузер або перевстановити існуючий.

УВАГА! Веб-сторінки також можуть не відкриватись у зв’язку з прихованим процесом одержання/передачі інформації на комп'ютері.

***

Розривається з'єднання
Шкідливе програмне забезпечення ініціює розрив з'єднання.
Перевірити комп’ютер на наявність шкідливого програмного забезпечення та троянських програм ОНОВЛЕНОЮ системою безпеки. Переналаштувати Інтернет-з’єднання згідно з покроковою інструкцією.

Ненадійно підключено кабель.
Перепідключити мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).

Збій роботи драйвера мережевого адаптера.
Перевстановити драйвер з компакт-диска, який постачався в комплекті з комп’ютером.

***

Як перевірити доступність того або іншого вузла Інтернет?
Щоб перевірити чи доступний в даний час ресурс Інтернет, під час сеансу роботи в мережі запустіть вікно DOS-сесії (Відкрийте меню "Start"/"Пуск", виберіть пункт "Run"/"Виконати", напишіть cmd (або command) , натисніть OK )
і в командному рядку введіть команду ping [ім'я ресурса].
Для прикладу: ping www.ya.ru
Якщо даний сервер доступний, тоді Ви побачите наступне:

Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=28ms TTL=242
Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=25ms TTL=242
Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=25ms TTL=242
Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=38ms TTL=242

Якщо сервер недоступний, тоді Ви побачите наступне:

Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

***

Задати своє запитання

Ви можете задати інші запитання стосовно роботи нашої компанії і наші спеціалісти нададуть вам докладну відповідь

  • Фінанси
  • Обладнання
  • Безпека
  • Інше
Зазначте код з зображення:*

Останні новини

07.12.2016

Зимові подарунки від Телком

Деталі тут

Для користувачів

Оплата послуг

Офіс у Львові

Головний офіс
Адреса: 81130, Львівська обл., Пустомитівський район, с.Сокільники, вул.Січових Стрільців 1
Телефон: (032) 227-02-22
Факс: (032) 227-04-54
Абонентський відділ
Адреса: 79005, Львів, вул.І.Франка, 61/305
Телефон: (032) 225-63-33
Факс: (032) 225-55-55
Централізоване бюро ремонту
Працюємо: цілодобово
Телефон: (032) 227-05-00
Підтримка Інтернет
Працюємо
цілодобово
Телефони
Львів 224-61-11
(067) 22-46-111
(099) 22-66-077
Дрогобич (0324) 45-61-11
Пустомитівський район (03230) 45-611
E-mail: support@telcom.net.ua
© Телком. Телекомунікаційна компанія
© Вікторія